მუცლის არეში ცხიმის მოსაშორებალდ აუცილებელია ყურადღება მიაქციოთ მთელი სხეულის წონის დაკლებას და შეამციროთ თქვენი საერთო ცხიმის დონე. რაც უფრო მეტ კალორიას წვავს თქვენი სხეული, მით უფრო ადვილად დაკარგავთ ცხიმს. მთავარია აირჩიოთ სავარჯიშოები, რომლებიც მოგწონთ. სირბილი, ტრიალი, ზუმბა, ცურვა, კრივი, ელიფსური ვარჯიში და ლაშქრობაც კი ძალიან ეფექტურია მუცლის ცხიმის დასაკლებად. ივარჯიშეთ კვირაში მინიმუმ სამჯერ, 30-40 წუთის განმავლობაში. ასევე, შეეცადეთ მეტი ნაბიჯი შეიტანოთ თქვენს ყოველდღიურ ცხოვრებაში – იარეთ ფეხით ან იარეთ ველოსიპედით,ადით კიბით ლიფტის ნაცვლად და იარეთ საყიდლებზე ფეხით.

თუ თქვენ მუცლის არეში ზედმეტი კილოგრამები მოიმატეთ, ეს ვარჯიშები დაგეხმარებათ დაუბრუნდეთ თქვენს ჩვეულ ფორმას.

  1. საწყისი მდგომარეობა: ზურგზე დაწექით იატაკზე ან სავარჯიშო ხალიჩაზე ხელებით თავი გვერდზე და მუხლები მოხრილი. აწიეთ ზედა სხეული მუცლის შეკუმშვით და მიიტანეთ იდაყვი დაპირისპირებული მხარეების მუხლამდე.ნელა დაბრუნდით საწყის პოზიციაზე.გაიმეორეთ მოძრაობა მეორე იდაყვით.ნელა დაბრუნდით საწყის პოზიციაზე.
  1. საწყისი პოზიცია: იწექით ზურგზე იატაკზე ან სავარჯიშო ხალიჩაზე, ფეხები მიწაზე და მუხლები მოხრილი. ფეხები მოათავსეთ თეძოს სიგანეზე, ერთი ფეხი აწიეთ მიწიდან და სრულად გააგრძელეთ იგი. ახლა შეასრულეთ მოძრაობა თეძოს ზევით გაშლით.

3.  საწყისი მდგომარეობა: დაწექით გვერდზე და ასწიეთ თეძო, ხოლო სხეულს ფეხით და წინამხრით უჭერთ მხარს. დაიჭირეთ ეს პოზიცია მანამ, სანამ ეს დაგეგმილი გაქვთ მუცლის ცხიმის ვარჯიშში!